wtorek, 16 lutego 2016

Blejtram a ziarenka pieprzu // On canvas and peppercorns

Hej witajcie! // Hello, hello!

Po ostatnich ultra słodkich i pastelowych pracach miałam ochotę na coś z tak zwanym pazurem. A że ostatnio, robiąc pracę na blog-hopa (o, tego) wpadłam na jedno, ciekawe moim zdaniem, połączenie kolorystyczne, postanowiłam je kontynuować :) Bo kto powiedział, że nie można łączyć słodkich pasteli z energetyczną cytryną i wyrazistym turkusem? A do tego czarne elementy niczym ziarenka pieprzu...Moim zdaniem połączenie wyśmienite, gdy chce się dodać trochę wyrazistości i podkreślić energię :) Postanowiłam uczcić pierwsze urodziny Bee Scrapa  w sposób wyjątkowy i po raz pierwszy zrobiłam blejtram. Jest tu gesso, ecoliny, cekiny, naklejki i mnóstwo papieru z przeróżnych kolekcji :) 

Recently I made quite a few super sweet pastel projects and I needed some extra energetic spice colour to have some balance :) And while I was making my card for the blog-hop event (THIS ONE) I came up with this colour match which I really liked and decided to use for another project :) Who said you cannot match delicate pastels with lemon energy and profundity of the turquoise? And to end up with some black elements like little peppercorns...For me it's just perfect match :) And since we are still celebrating Bee Scrap's 1st birthday, I decided to make something special and I made my very first canvas :) I used gesso, ecolines, sequins, stickers and lots and lost of papers from a few different collections here :)






Jak Wam się podoba taka propozycja? Zachęcam do własnych eksperymentów i nie obawiania się przedziwnych czasem połączeń. Mogą zaskoczyć :)
And how do you like it? I strongly recommend you to experiment with different colours and go beyond your own comfort zone. You may be surprised with the outcome:)

Wykorzystałam tu // Here I used:

 

    

A tymczasem kto jeszcze nie brał udziału w naszych licznych imprezach urodzinowych niechaj biegnie bawić się z nami! KLIK
Mamy bowiem i prezenty i promocje i dobre towarzystwo, i co tylko dusza zapragnie! No to co?
No to HOP! :)

Those of you who haven't celebrated our Bee Scrap's birthday yet, go jump to our blogs and have fun enjoying all the presents we prepared :) CLICK


Uściski! Hugs!






5 komentarzy:

  1. Faktycznie super połączenie kolorystyczne, i taka lekkość pracy. Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Co znaczy blejtram, Madziu? Widzę, ze to coś w stylu tzw LO, choć też nigdy nigdzie nie znalazłam pełnej nazwy do skrótu LO... Dzięki za odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobrazie. Wiesz, to płótno naciągnięte na ramki, na którym możesz malować obrazy :)

      Usuń
  4. To jest cudo moje ulubione.... Padłam jak zobaczyłam ten blejtram... Maguda jesteś mistrz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)