poniedziałek, 1 lutego 2016

Radosny tupot // Happy Stomping

Witajcie :) Hello!

Niebawem na półki sklepowe Bee Scrap trafi kolekcja Tupot bosych stóp. Ja już ją mam i część pocięłam zaaferowana i szczęśliwa. Bardzo lubię dziecięce motywy i na tę kolekcję bardzo czekałam.
Wymyśliłam sobie kolekcję, która będzie delikatna, ale radosna, pastelowa ale z kolorowymi dodatkami, które łatwo wyciąć i wykorzystać w pracach dla maluchów. Wymyśliłam sobie, że będą tam stópki i koniki, buciki i bodziaki. Że będzie radośnie i słodko. Powiedziałam o tym Kasi, a ona, zupełnie szalona (bo szalonym trzeba być, by odważyć się na kota w worku), pozwoliła mi ją zaprojektować. Więc wciągnęłam w to męża, który cierpliwie znosił moje uwagi, wytykanie, poprawki, szalone pomysły i wspólnie stworzyliśmy naszą pierwszą kolekcję papierów....Nadal nie mogę w to uwierzyć, mimo, że kolekcję mam :) Trudno mi w ogóle uwierzyć, że papiery trafią do innych ludzi i być może pojawiać się będą w przeróżnych pracach. To tak abstrakcyjne jeszcze dla mnie, że nie umiem nawet o tym pisać :) Jestem bardzo ciekawa, czy Wam się spodoba i czy polubicie z nią pracować :) Jestem też bardzo szczęśliwa, że kolekcja jest tak ładnie wydana. Bloczki są śliczne, a papier z rodzaju tych grubasków, które są sztywne, dobre do przecierania, darcia i tuszowania.

Bee Scrap's new collection Happy Stomping will soon be available for sale. I have it already and cut it with happy thrill. I really love all the baby motifs and I waited for this collection really eagerly.
I had this idea of a paper collection, which would be soft but cheerful, pastel but with colourful accessories to cut and use in all forms of baby projects. I had this idea that there would be baby feet and rocking ponies, baby shoes and cute body suits. That it would be cheerful and sweet. I said Kasia about my idea and she, crazy as she is (and you have to be crazy to buy a pig in a poke) let me design it. So together with my husbad - who, by the way, was more than patient with all my comments, pointing out, corrections and crazy ideas - we've managed to design our first paper collection...I can't still believe it, although I have the papers at home :) It's so unbelievable that I don't know which words I should use while wrtiting about it :) I'm very curious how You will like this collection. I'm so happy that those papers are do nicely manufactured. The paper blocks are beautiful and the papers are really thick and nice to work with.

Dziś chciałam Wam pokazać małą rozkładówkę :) To jeszcze nie jest skończony projekt, dopiero go zaczęłam i niebawem pokażę całość.  

Today I want to show you a part of new project which I'm working on. It's not finished yet, but hopefully soon I'll finish it :)












Niebawem zacznie się też przedsprzedaż papierów, więc warto obserwować bloga i fanpage. Trwa nadal candy i konkurs inspiracji (TU) :) W ogóle to zdradzę Wam, że tu się wiele będzie działo! Bądźcie zatem na bieżąco :)

There will be pre-sale of new collections, so stay tuned and watch our blog and fanpage. You can also enter the candy and inspiration challenge (HERE). There are many interesting plans to be revealed soon, don't miss it! :)

A Tobie Kasiu dziękuję za zaufanie i gratuluję odwagi! :D
Kasia, thank you for your trust and congrats your courage! :D

Pozdrawiam Was serdecznie,/ Best wishes
Szczęśliwa i przejęta, / Happy and thrilled
ja / me


3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) chciałabym już je mieć :) nawet wiem co bym z nich zrobiła :) czekaaaam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. papiery są mega!!! gratuluję pomysłu :) dziennie zagłądam żeby załapać się na przedsprzedaż - no po prostu nie mogę się doczekać !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)