czwartek, 11 lutego 2016

Bileciki ślubne // Wedding tickets

Witajcie :)

Subtelna, zmysłowa a zarazem delikatna - tak można określić najnowsza kolekcję papierów "Kolory róży". Nic więc dziwnego, że na przekór pogodzie za oknem zdecydowałam się wykonać z nich ślubne bileciki do prezentów na bazie papieru kraftowego (10,5/10,5 cm).

Hello :)

Subtle, sensual and also delicate - this is how you can describe the newest paper collection "Shades of rose".  So you shouldn't be suprised that I decided to prepare tickets for wedding gifts. Bases are from craft paper (10,5x10,5cm)



Wybrałam cztery z proponowanych kolorów: brzoskwinię, krem, beż i opalizującą szarość. Do tego dobrałam delikatną papierową i materiałową białą koronkę, gipiurę w kolorze cappuccino, dratwę oraz złote dodatki. Kwiat - stokrotkę - wycięłam z resztek papierów. Każda z karteczek wykonana została z jednego arkusza :) Całość na koniec pochlapałam akwarelkami.

I chose 4 colours: peach, cream, beige and opalescent grey. I added delicate paper and material white laces, cappucino guipure, twine and gold embellishments. I also cut a daisy from papers. Each card was made from one sheet of paper. At the end I splashed them. 


 

Myślę, że taka forma idealnie też by się sprawdziła w wersji zaproszenia. Co o tym myślicie?

I think that they will be perfect as invitations. What do you think?



Wykorzystałam / I used:




Ściskam Ki
Hugs, Ki

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)