środa, 8 lipca 2015

Góralska kopertówka

Witajcie Kochani!
Upały dają sie we znaki chyba wszystkim, bo jeśli mojej osobie temperatury zaczęły przeszkadzać to już musi być naprawdę gorąco :) Osoby na urlopie pewnie są szczęśliwe ale w otoczeniu betonu już tak super nie jest.

W ostatnich postach wszystkie pokazujemy pracę z najnowszych kolekcji Tutti Frutti i Na ludowo a ja tym razem postanowiłam powrócić do pierwszej kolekcji Góralska Melodia.
Stworzyłam kartkę kopertówkę na każdą okazję. Połączyłam białe deseczki i czerwone kwiaty, dodałam napis i delikatne ozdoby.


Zastanawiałam się czy obok rami dodać jeszcze k kompozycje kwiatową, ale finalnie stwierdziłam, że ta czerwień i wzór są wystarczająco wyraziste. A co Wy sądzicie? :)



W środku miejsce na ręcznie wypisane życzenia, przyozdobione zielonym Góralskim papierem


 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)