czwartek, 9 lipca 2015

Pudełko pełne motyli

Eksplodujące pudełko chodziło za mną od dłuższego czasu... Początkiem czerwca szczęśliwie udało mi się wziąć udział w warsztatach, podczas których wykonałam exploding box. Teraz przyszedł czas, że znalazłam go (czas) odrobinę i zrobiłam taki box już sama!

Do przygotowania pudełka, oprócz Krainy Czarów 02, użyłam kremowego papieru wizytówkowego w delikatne prążki. Papier ten potraktowałam mgiełkami w kolorze żółtym i turkusowo-błękitnym, co dało bardzo ciekawy efekt. Do tego grafiki, kwiaty, serwetka, tasiemki, cekiny iii... motyle. Ale nie takie zwykłe, bo fruwające! :):):) Sami zobaczcie!








Ciekawa jestem czy również zdarza się Wam tworzyć kartki w formie przestrzennej? Dajcie znać.

A tymczasem zapraszam do wzięcia udziału w naszym najnowszym wyzwaniu WAKACYJNYM - jak zawsze przewidziane są nagrody :) oraz do sklepu Bee Scrap, gdzie pojawiło się sporo scrapowych nowości!!!


LemonCraft


Pamiętajcie, aby odwiedzić nas jutro po inspirację Malowanego Imbryczka! :)


Pozdrawiam!




Do przygotowania boxa wykorzystałam:

Kraina Czarów 02 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)