piątek, 10 lipca 2015

Na szczęście :)

Witajcie,

Dziś przygotowałam kartkę, jak głosi napis na podkowie... "Na szczęście" dla pewnej bliskiej mi osoby, która właśnie zdaje trudny egzamin. W końcu szczęśliwa podkowa na pewno nie zaszkodzi, a może i pomoże, doda otuchy :)

Tekturkę oraz listki ozdobiłam mgiełkami. Połączyłam tu trzy kolekcje: Craftowe marzenie, Góralską Melodię oraz Na Ludowo :) Znów sprawdza się to co wcześniej pisałam - wszystkie kolekcje BeeScrap mimo, że są odmienne tematycznie to idealnie do siebie pasują!








Wykorzystałam papiery:

Craftowe Marzenie 03

Aaale! To nie wszystko! Czy wiecie, że w sklepiku BeeScrap znajdziecie całe mnóstwo nowości? Teraz w ofercie są także tekturki, wykrojniki i inne papiery. Zapraszam do obejrzenia tych cudowności:


Wykrojniki

CraftyMoly

LemonCraft


A więc... miłego oglądania i twórczego weekendu! 

Pozdrawiam,


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)