czwartek, 3 grudnia 2015

Świąteczny duet // A Christmas duo

Witajcie! Hello!

Dziś chciałam Wam pokazać prace, które mi osobiście sprawiły wiele radości. W moim przekonaniu są radosne, zimowe i ciepłe zarazem no i świąteczne. Znów połączyłam dwie różne kolekcje (Śnieżny Dzień i Na Ludowo), bo uważam, że idealnie ze sobą grają w tych klimatach. W ogóle myślałam, że w tym roku będę robiła prace w kolorach wypłowiałego różu i złota, ale poddałam się chyba tym intensywnym turkusom, a czerwień jakoś tak sama się pocięła :) Dorobiłam sobie paski ze śnieżynkami w kolorze turkusowym z resztek po wycięciu wykrojnikiem i dodałam słodkie stemple :) Pociapałam białą farbą brzegi (w końcu zima) i wyszło właśnie tak :)
Zdjęć sporo, bo nie mogłam się zdecydować, ale mam nadzieję, że nie poczujecie znużenia :)

Today I'd like to show you projects which gave me a lot of joy while making them. Still when I look at the cards I smile. They are cheerful, winter yet warm and, of course, in Christmas mood. Once again I took two different paper collections to put together (Snowy Day and The Folk Way), but I really do think they match perfectly together. Actually I thought that my Christmas project for this year will be in washy pink and gold, but all those turquoise papers just appeared and then the red one joined and I couldn't do nothing but use them :) Here, I also made the snowflake paper by stamping the scraps left from diecut. And I used some cute stamps :) I whitened the edges with the acrylic paint and it all looks like this...I hope you don't mind all the photos. I just couldn't decide which one to show you :) 










Użyłam / I used:

   

Możecie nabyć te papiery w podwójnej ilości i zdążyć przed Mikołajem :) W dodatku od 60 zł koszty wysyłki pokrywa Bee Scrap. Zobaczcie tylko :)
You can buy those papers and have it doubled if you buy it until Dec.6th :)

Podwajamy papiery 1-6.12

Zostawiam Was z tą informacją, ale bądźcie czujni, gdyż już jutro kolejne ciekawe projekty! :)
I'm leaving you with this information, but stay tuned, because there are great projects waiting for you tomorrow!

Uściski grudniowe! December hugs for you!









10 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona, obie są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne połączenie kolorów. Uwielbiam :) Boskie stempelki. Całość MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło. Dlaczego mi nikt takich kartek nie wysyła?!? No moja rodzina jakaś nieogarnięta, chyba im podam namiary do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula :* Wysłałabym Ci, ale już ich nie mam :(

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)