poniedziałek, 28 grudnia 2015

Przyłapana w Ulu - Agnieszka Ms. Totti // Caught in Hive - Agnieszka Ms. Totti

Witajcie!
Mimo, że u wielu z Was jest zapewne atmosfera poświątecznego lenistwa ;) w Ulu jak zawsze wrze :) Dziś nawet bardziej niż zazwyczaj, bowiem przyłapaliśmy kolejną pracowitą Pszczołę. Znana wielu z Was jako Ms. Totti, dziś swe prace prezentuje...

Although many of you may feel a little post-festive laziness in our hive it's always something going on :) Today we have a special fuzz as well, because we caught another Bee to present you :) You may know her as Ms. Totti, please welcome...



Oto, co Agnieszka chciałaby o sobie opowiedzieć:
Here's what Agnieszka tells about herself:

Witajcie :)

Bardzo się cieszę, że mam możliwość zaprezentować swoją twórczość na blogu Bee Scrap.
Dziękuję Królowej Pszczół za zaproszenie, pozdrawiam Pszczoły Robotnice ;)

Na wstępie kilka słów o mnie. Mieszkam na południu Polski, wolne chwile spędzam z rodziną, a te wykradzione z wolnych chwil upływają mi na klejeniu kartek. Zdominowały one bowiem moją wytwórczość i przyznam, że robi mi się je najłatwiej. Scrapbooking pochłonął mnie przeszło trzy lata temu. Początki były trudne, nie przeczę, ale z biegiem czasu nabrałam wprawy i teraz to, co robię, sprawia mi ogromną satysfakcję, a przede wszystkim cieszy obdarowanych. W scarpbooking'u fascynuje mnie mnogość stylów oraz możliwość ich mieszania. Lubię shabby chic i vintage oraz clean & simple, ale nie są mi obce inne techniki, jak chociażby mixmedia. Zapraszam na mojego bloga oraz na fanpage Facebooka.
Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu.

Pozdrawiam Agnieszka :)

Hello :)
I'm very happy to present my works here in Bee Scrap blog. Thank you Queen Bee for the invitation and warm greetings to all Worker Bees ;)
Something about me to begin with... I live in the south of Poland, my free time I spend with my family, and the time stolen from my free time I spend on making cards. Cards has dominated my creativeness and are the easiest for me to make. I fell into scrapbooking more than three years ago.  The beginnings were hard I must admit, but I got some skills after some time and now, what I do gives me a lot of satisfaction, and what's more important, enjoys reciepients. What I love in scrapobooking is the multitude of styles and the possibility to mix them all. I like shabby chic and vintage and clean&simple, but I also like different techniques as for example mixmedia. Please, feel invited to my blog and fanpage on Facebook. I hope you'll enjoy my work.
Kind wishes, Agnieszka :)

Oto garść inspiracji pięknych prac Agnieszki:
Here you can see a bunch of beautiful works of Agnieszka:




























Agnieszce dziękujemy za wizytę, inspirowanie nas pięknymi kartkami i życzymy wielu kolejnych inspiracji.
Thank you Agnieszka for your visit; we wish you more inspiring works.

Agnieszka w swoich pracach wykorzystała papiery z kolekcji Góralska Melodia i Craftowe Marzenie.
In her projects, Agnieszka used the Highlander Melody and Handcraft Dream paper collection.

http://www.beescrap.pl/pl/p/Craftowe-Marzenie-zestaw-powiekszony-Bee-Scrap/305


Jeśli i Ty chcesz wziąć udział w naszej zabawie i dać się złapać na naszym blogu, napisz do nas zgłoszeniowego maila, na adres:
If you want to participate in our action and get caught on our blog, write us an email application to:

beescrapdt@gmail.com

Serdecznie zapraszamy!
You're welcome!




A my jeszcze przypominamy o trwającej MEGA PROMOCJI ;) która trwa do końca roku, czyli do 31 grudnia. Nie możecie tego przegapić :)

Zima

DT Bee Scrap



3 komentarze:

  1. Agnieszko, dziękujemy za piękne i oryginalne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Piękne prace Agnieszko :) Cieszę się, że dałaś się przyłapać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace pszczółko

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)