niedziela, 27 grudnia 2015

Goodbye!

Witajcie,

Dziś po raz ostatni z Imbryczkiem. Pragnę Wam wszystkim podziękować za odwiedziny i komentarze na blogu Bee Scrap. Dziękuję również całemu pszczółkowemu zespołowi z Królową Pszczół - Kasią  na czele, za możliwość współpracy i prezentowania moich prac na blogu. Ten czas minął mi bardzo szybko i miło. To była ogromna radość z Wami współpracować!

Tymczasem tak na pożegnanie i korzystając z atmosfery jeszcze świątecznej, pragnę Wam pokazać jak użyłam papierów BeeScrap do zapakowania niektórych tegorocznych prezentów:


Hello - today for last time with me. I'd like to thank all of you who watch and comment Bee Scrap blog. I'd like to thank also all girls from DT, especially our Bee Queen - Kasia, that I had an opportunity to work with Bee Scrap and to present my artworks. This time has past so quickly but nicely. It was a pleasure to work with this DT and Kasia.

So, before I will say goodbye, I'd like to present you how I've packed some gifts this year, using Bee Scrap papers:





Na koniec mam jeszcze dla Was kilka prac jakie wykonałam podczas mojej współpracy z BeeScrap:

And at the end, I have some memories to share - my works which I've made during my cooperation with Bee Scrap:










Jeszcze raz dziękuję całemu DT i Kasi za współpracę i ogrom inspiracji!

Once again, thanks to all DT and Kasia for cooperation and a lot of inspiration!



Bye!

Agnieszka (Malowany Imbryczek)




5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam z Tobą współpracować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, miło Cię było poznać i powodzenia w dalszych kreatywnych planach! Tymczasem do zobaczenia w wirtualnych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wspaniale było z Wami pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, dziękuję za świetny czas i ogrom Twoich inspiracji. Do zobaczenia w sieci i nie tylko. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)