poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Witaj na świecie Maleństwo!

      Całkiem niedawno moja przyjaciółka urodziła synka i z tej okazji zrobiłam karteczkę powitalno - gratulacyjną! Czekałam z niecierpliwością na ten dzień, bo kocham dzieci, a noworodki to wręcz miłością bezgraniczną. Bez względu na to, czy to moje maleństwo...Ach...

      Przyjaciółka chciała mieć niespodziankę, więc do dnia porodu nie znaliśmy płci dziecka. Jak tylko dowiedziałam się radosnej nowiny usiadłam do pracy! Efekt na zdjęciach poniżej, kartka już dawno w UK.






    Wiem już, że przyjaciółce kartka się spodobała, mam nadzieję, że Wam także.

    Życzę Wszystkim udanego tygodnia.
     Mam nadzieję, że w natłoku obowiązków znajdziecie czas na zaglądanie na naszego bloga i własną twórczość.

nawiedzonaulala.blogspot.com

Wykorzystałam z Bee Scrap:



4 komentarze:

  1. ślicznie wyszło :) tekturkowe ubranka pięknie komponuja się z papierkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Papiery świetnie pasują do prac dziecięcych :)

      Usuń
  2. tekturkowo-chmurkowa :) fajna!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)