sobota, 18 kwietnia 2015

Gościnna inspiracja mru

Witajcie, w końcu zaczął się weekend. Mam nadzieję, że uda Wam się wygospodarować trochę czasu na twórcze szaleństwa. :)
Tymczasem przybywamy z gościnnymi inspiracjami mru, która przygotowała dla Was aż dwie prace. Nie zapomnijcie odwiedzić mru na jej blogu. Tym, którzy nie znają twórczości mru gwarantujemy, że nie pożałują. Ja sama jestem wierną wielbicielką jej talentu.
Oto ona:


Przeczytajcie, co Mru napisała o sobie.

Witajcie! Z tej strony mru :) Mam 25 lat i mieszkam i studiuję we Wrocławiu. Scrapować zaczęłam 2 lata temu i po pierwszym zrobionym LOsie, pokochałam to całym serduchem i wpadłam po uszy. Scrapbooking nauczył mnie doceniania każdej chwili, motywuje mnie do łażenia z aparatem (bo jak inaczej będę robiła LO i Project Life'a :D) i jest świetną odskocznią. Najbardziej lubię robić prace z mnóstwem kolorów i wzorów i to chyba jedyna rzecz dla mnie charakterystyczna. Ciągle szukam swojego stylu i próbuję nowych rzeczy. Bardzo się cieszę, że mam przyjemnośc gościć na blogu BeeScrap i pobawić się tymi świetnymi papierami.

A teraz czas na inspiracje.

Kolekcja Craftowe Marzenie od razu wpadła mi w oko. Pastele bardzo lubię, a kraft mimo że niezbyt w moim stylu kusił mnie już od dawna. Od razu wiedziałam, że nie mogę odmówić sobie przyjemności oscrapowania tymi papierami zdjęcia, które zrobiłyśmy sobie z właścicielką. Papiery są tak ładne, że nie potrzebowały zbyt wielu dodatków. 




Niedawno kupiłam wykrojnik-liska i stwierdziłam, że Craftowe Marzenie dzięki swoim delikatnym kolorom idealnie nadaje się do przygotowania kartki z nim. Część elementów liska wycięłam z papieru Craftowe Marzenie 03.



Dziękuję bardzo za możliwość goszczenia tutaj i serdecznie pozdrawiam.





Mru wykorzystała papiery Bee Scrap "Craftowe Marzenie"









Jesteście ciekawi, kto wystąpi na naszym blogu jutro? Koniecznie do nas zajrzyjcie. 
Miłej soboty! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)