czwartek, 9 kwietnia 2015

Ślubna w kolorach blue

Wraz ze Świętami Wielkanocnymi rozpoczyna się sezon ślubno - weselny. Jako, że święta już za nami, to i sezon czas rozpocząć.
Ja - pomimo, że nie przepadam za tym kolorem, to w dzisiejszej inspiracji postawiłam na błękit. Obie kolekcje Bee Scrap - zarówno Kraina Czarów jak i Góralska Melodia, mają w sobie sporo błękitu i wszelakiej niebieskości w różnych odcieniach.
Papiery z obu zestawów ładnie komponują się, współgrają i uzupełniają.

W mojej pracy Kraina Czarów to arkusz 02 i pasek 04, a z Góralskiej Melodii wykorzystałam arkusz 02 i deseczkową stronę arkusza 04.
Do tego kwiaty, kilka dodatków, napis i... kartka gotowa! :)








Dziękując za uwagę zapraszam do mnie po więcej szczegółów dotyczących kartki, a jutro zaglądnijcie po inspirację Agnieszki.


Pozdrawiam!



Z Bee Scrap wykorzystałam:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)