piątek, 7 października 2016

Wpis albumowy // Mini album page

Hop hop!

Witajcie cieplutko w październikowy poranek :) Jak już wiecie, Bee Scrap wypuścił dwie nowiutkie kolekcje papierów, świąteczną i bazową w kolorach zgoła niejesiennych :) Ale na tyle optymistycznych, że nie mogłam się powstrzymać i błękitny arkusz idealnie mi zgrał do kolejnej strony w moim własnym mini albumie kopertowym :) Do jego robienia zmobilizował mnie nadmiar nieużywanych kopert plus wewnętrzna potrzeba :) I tak krok po kroku i strona po stronie powstają mini wpisy albumopodobne. Spinam je sobie kółkiem, a okładek jeszcze nie ma ;) 
Dziś użyłam arkusza błękitnego z jego obiema stronami, w tym z cudnym granatem, który kocham ogromnie, bo jest idealny do nocnego nieba ;) Dodatki wycięłam z arkusza miętowego i różowego. Do tego kilka naklejek, alfabetów i już moja mini strona zrobiona :) 
Obie kolekcje są już dostępne w sklepie więc można buszować, a kto miał okazję być w Poznaniu na Craft Party, ten miał też okazję je pooglądać i pomacać na żywo :) 

Hi! It's lovely October morning and I have my newest mini album page to show you :) As you already heard, Bee Scrap has released two new paper collections, Christmas one and basic one, which is hard to call autumn mood ;) But all the colurs are so bright and cheerful that I couldn't resist to use at least one main colour to my envelope album page :) So I used the blue one on both sides. I simply love the dark blue colour which is perfect for making night sky projects. All the additional scraps I cut from the mint and pink sheets. And I added a few stickers you can also find in the store :) And here it is, my super sweet mini album page ;)


I kilka detali:
And a few details:




Mam nadzieję, że zrobiło się Wam nieco kolorowo ;) 
Hope you felt more cheerful and colourful ;)

Użyłam / I used:
  
      

Serdeczności!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)