piątek, 28 października 2016

Centymetry sześcienne szczęścia // The cubic centimeters of happiness

Witajcie!

Lubicie budować domki? 
Ja ostatnio tak się zaaferowałam budową własnego domu,
 że pod wpływem emocji stworzyłam miniaturkę na ślub mojego kuzyna.

Do you like to build houses?
I recently also took care to build  of our own home,
  that I created miniature home for the wedding of my cousin.


Mały, zgrabny domek powstał na pełnej (nierozcinanej)  bazie  exploding box z wieczkiem w kształcie dachu.

Small, neat house was built on the base of full exploding box with a lid in the shape of the roof.


 

We wnętrzu standardowo umieściłam życzenia, wesoły cytat o małżeństwie, ślubną grafikę oraz brzozowe serduszko z obrączkami. 

Inside the standard put wishes, cheerful quote about marriage, wedding graphics and birch heart with rings.


Na środku boxa umieściłam zwinięty rulon banknotów " na szczęście".

At the center of the box I placed coiled roll of banknotes "for lucky".




 I jak się Wam podoba taka chatynka? Mnie bardzo.

And how do you like this little house? Me very much.

 Użyłam:
I used:


    

 






8 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)