sobota, 15 października 2016

Tydzień z cardMapką - Daget-Art// Week with the cardMAP - Daget-Art

Witajcie!
Hallo!

Naszą CardMapkę już znacie.

Our CardMapkę you already know.


Dzisiaj pokażę Wam jak ja ją widzę. 

Today I'll show you how I see her.


W centrum mapki umieściłam aż trzy elementy: 2  koła i moją autorską grafikę. Do gwiazdek dodałam kleksy z czarnego spasha`a.


In the center of the map I put three elements: 2 wheels and my proprietary graphics. I added to the star blots made with black spash.



Zachęcam Was do stworzenia swoich kartek i dodania ich do komentarzy.

I encourage you to make your own cards with this sketch and add links to them in comments.






I used:
Użyłam:



  



2 komentarze:

  1. Świetna interpretacja! Jak się wyrobię to moze i ja coś wykleję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)