niedziela, 16 października 2016

Tydzień z cardMapką - Mru // Week with the cardMap - Mru

Witajcie! / Hello!

Czas na moją interpretację naszej mapki. 

It's time for my interpretation of our map.





I moja kartka:

And my card:




Jak widzicie, zachowałam ogólną kompozycję mapki, ale jest też trochę zmian. W roli kółka użyłam papierowej serwetki. Napis przeniosłam na nią, zamiast umieszczać go w prawym dolnym rogu. Dodałam też kilka warstw pod serwetką, bo z jedną było mi za pusto. Zamiast gwiazdek są chlapania, a w tej samej skośnej linii dodatkowo jabłka. Jak widzicie, nie traktuję nigdy mapek dosłownie, a tylko jako punkt wyjścia.

As you can see, I kept to general composition, but I've also changed few things. As my circle I used chipboard doily. I put title on it, insted of putting it in the right corner. I also added a few layers of papers. Instead of stars I made splashes and also add apples. 

Użyłam / I used:

http://www.beescrap.pl/environment/cache/images/500_500_productGfx_3443b5068277a19f357f59ce321ad15d.jpg

Serdecznie Was zapraszam do stworzenia własnej kartki według naszej mapki i pochwalenia się nią w komentarzach.

Let's play with us and make your own card and share with us in comments:

Miłego dnia!

Have a nice day!

 

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa interpretacja. Pasowała by np. na Dzień Nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)