piątek, 5 lutego 2016

słodka kartka dla chłopca / sweet card for boy!

 Hej wszystkim! 
Hello everyone! 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją pierwszą pracę z przecudownych papierków z kolekcji Tupot Bosych Stóp! (pokochałam te papiery całym sercem!) 

Today I want to show you my first card, which I made from Happy Stomping collection (oh, I love this collection so much!) 





Detale / Details 






Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja inspiracja i nie mogę się doczekać Waszych prac z użyciem tej pięknej kolekcji!
I hope that my card inspire you a little and I'm waiting for your projects with this collection! 


Tupot nowość


Najnowsze kolekcje już wkrótce będziecie mogli zakupić w sklepie BeeScrap! 
This new collection will be avaliable in BeeScrap shop soon! 

Zachęcam Was także do udziału w konkursach, jakie przygotował dla Was sklepik BeeScrap!
Wraz z nowościami zapraszamy Was do stworzenia prac inspirowanych nazwami kolekcji (czas macie do walentynek!) oraz do udziału w candy! Wszystkie informacje znajdziecie TU [klik, klik] :) 

I encourage you also to take part in our competitions, which BeeScrap made for you! :) We want to invite you to prepare any paper project which will be inspired by tittle of one of the new BeeScrap collections and to take part of our candy! All informations you can found HERE [click, click] 

Miłego dnia wszystkim! 
Have a nice day! 



DT Bee Scrap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)