czwartek, 25 lutego 2016

Gościnna Projektankta - Iwa // Guest Designer - Iwa

Witajcie! Hello!

Dziś naszym gościem jest Iwa, która wygrała nasze grudniowe wyzwanie kolorystyczne --> KLIK
Iwa zaprasza nas do swojego świata projektów bardzo bogatych, różnorodnych i pełnych radości :)

Today our Guest Designer is Iwa, who won our December Colour Palette Challange --> CLICK
Iwa invites us to her worls full of rich, diverse and cheerful projects :) 


Oto, co nam o sobie mówi:
Here's what she says about herself:

Jestem pracującą mamą dwóch pociech, w świecie scrapbookingu znacie mnie jako IWĘ. Rękodziełem, bardzo szeroko rozumianym, zajmuję ręce od dzieciństwa. Było wyszywanie, ręczne szycie ciuchów dla siostrzanych lalek, potem kartki dla przyjaciół na wszelkie możliwe okazje. I przy papierze pozostałam do dzisiaj :-) Z samym pojęciem scrapbookingu spotkałam się jakieś sześć lat temu, gdy moja starsza córcia dostała cudną pamiątkę Chrztu Św. Zajrzałam wtedy na stronę autorki... i przepadłam z kretesem. Na nieszczęście dla mojego portfela wtedy też dowiedziałam się o istnieniu sklepów scrapbookingowych... Zaczynałam od kartek, zdarzają się również scrapy, ale to minialbumy sprawiają mi najwięcej frajdy. Przy scrapach mam problem z ograniczeniem ilości zdjęć :-) Nie preferuję jakiegoś konkretnego stylu, ale przyznaję, że mediowanie to nie moja bajka. W tej chwili zajmuję się głównie tematyką dziecięcą, ale to pewnie zmieni się wraz z wiekiem moich córć :-) 
Dziękuję za możliwość goszczenia w BeeScrapowym Ulu i zapraszam do siebie:
http://made-by-iwa.blogspot.com 
:-)

I'm a working mom of two kids, in scrapbooking world known as Iwa. Handcrafting in a very broad sense isin my life from childhood. I did some embroidery, hand sewing clothes for my sister's dolls, then I made cards for my friends for all possible occasions. And paper remained in my life till these days :) Scrapbooking as an idea or a part of crafts I get to know aroung 6 years ago when one of my sister got a beautiful Christening card. I remember I went to see the author's website and I totally fell into this world. Unfortunatly with a disastrous effect to my wallet I get to know scrapbooking online stores...I started with cards, sometimes I make layouts, but the biggest fun is to make mini albums. Making layouts makes me limit the photos :) I don't have any preferable style but at the same style mix media is not my fairytale. Currently most of my projects refer to kids and babies, but I guess this will change when my daughters grow up :) 
Thank you for letting me visit you today in Bee Scrap Hive :) And I'm more than happy to welcome you into my place as well: http://made-by-iwa.blogspot.com


A oto piękne prace Iwy :)
And here's a few of Iwa's beautiful works!








Iwa doskonale wykorzystała kilka kolekcji Bee Scrap, zonaczcie sami :)

Iwa pefectly used a few of Bee Scrap collections :) Check this out!








Prawda, że prace są niezwykłe? Bardzo radosne i pełne niespodzianek :)

Aren't those amazing projects? Very cheerful and full of surprises :)

Iwa, dziękujemy za piękne inspiracje i życzymy wielu pięknych projektów w przyszłości!
Iwa, thank you for your designs and we wish you lots of beautiful projects in the future!

Iwa użyła // Iwa used:


  


A tymczasem przypominamy, że jeśli ktoś z Was będzie na zlocie Craft Wawa w najbliższą sobotę to zachęcamy Was do skorzystania z rabatu na hasło:


Mamy jeszcze dla Was konkurs :) Ktoś się skusi? Czekamy na Was!!


A poza tym trwa jeszcze nasze wyzwanie lutowe --> KLIK!

Do zobaczenia w sobotę, 27 lutego!

Bee Scrap DT



3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)