niedziela, 28 lutego 2016

Album dla księżniczki ...

W przyszłym tygodniu moja córka skończy dwa lata! Kiedy to minęło? Dla mnie to dobra motywacja by zrobić to co od dawna leży odłogiem, czyli posegregować i wydrukować zdjęcia. A że one potrzebują oprawy wykonałam album na bazie starego, który również prosił się o uwagę :P


Bazę okleiłam niebieskim papierem w gwiazdki z najnowszej kolekcji "Tupot bosych stóp". Na środku nakleiłam różowy z tej samej kolekcji. Dodałam papierową serwetkę, koronkę, wstążkę, zabawne pomponiki, sizalowy sznurek i guzik. Całość uzupełnił wycięty z "Krainy czarów" motyw zamku, który ozdobiłam kryształkami. Nie mogło zabraknąć oczywiście mediowych zabaw ;) Nie m co prawda kwiatów ale dzięki ozdobnym kryształkom praca nabrała dziewczęcego wyrazu.
 


Wykorzystałam / I used:



Ściskam Ki
Hugs, Ki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)