piątek, 26 lutego 2016

Męska osiemnastka w pastelach // Men eighteen in pastels

Witajcie // Hello

Dużo się ostatnio dzieje w moim życiu. Dni są stanowczo za krótkie i na wszystko brakuje mi czasu. Znalazłam jednak chwilę na zabawę z moimi ulubionymi papierami z najnowszej kolekcji Bee Scrap - Kolory Róży. Zrobiłam prostą kartkę na osiemnastkę dla chłopaka. I bardzo mi się ona podoba :)
A Wam?

There has been much going on in my life. The days are far too short and I miss all the time. However, I found a moment to play with my favorite papers from the latest Bee Scrap collection - Shades of Rose. I made a simple card for boy's eighteen birthday. And I really like it :)
And you?





Całą pracę wykonałam z użyciem:
All the work done with: 

 
Miłego dnia :) 
 Have a nice day :)
 
 
 

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)