poniedziałek, 9 listopada 2015

Świąteczny czas // Christmas time

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejną kartkę świąteczną. Mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość! 
Użyłam dwóch kolekcji: Góralską Melodię i Śnieżny dzień. Całość pomalowałam gesso, aby zrobiło się bardziej mroźno. 
Jak Wam się podoba moja choinka? 

Hello!
Today I have prepared for you my next Christmas card. 
I hope you don't have enough yet!
I have used two collections: Highlander Melody and Snowy Day. 
Whole card has been painted with gesso to give it a more "frosty" look.
How do you like my christmas tree?






Użyłam / I used:



Dziękuję za odwiedziny i przy okazji przypominam o naszej darmowej wysyłce!
 Thank you for visiting and I remind you about our free shipping!


Udanego dnia!
Have a nice day!


5 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)