wtorek, 22 września 2015

Taka lala!

     Witajcie!

     Przychodzę do Was z kartką, której głównym elementem jest dziewczyna. Nie byłoby to nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że pomalowałam ją własnoręcznie kredkami akwarelowymi. Magda z DT Bee Scrap podarowała mi kilka odbitek stempli, więc w najbliższym czasie powstanie zapewne kilka prac z "lalą" :D


     Do zrobienia tej kartki w formie taga wykorzystałam dwa arkusze Tutti Frutti. Jak widać kolekcja sprawdza się nie tylko w tematyce kuchennej...

     Wykorzystałam sporo kostek 3D...



     Napis Sto Lat sprawia, że karteczka jest odrobinę uniwersalna...


Przy okazji przypominam o naszym wyzwaniu


Pozdrawiam Was serdecznie


4 komentarze:

  1. Ok, jestem zazdrosna. Twoja malowana lala jest ładniejsza... :) Hihihi Cieszę się że stemple się zaadaptowały. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te stemple są świetne!!! A zabawa z kolorowania pierwsza klasa! :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)