piątek, 11 września 2015

We wish you a merry Christmas...

Witajcie,


Zimno się zaczyna robić za oknem to już trzeba myśleć o kartkach na Boże Narodzenie :) Co prawda w tym roku kilka mam już za sobą, ale wciąż ciągnie mnie do klasycznych świątecznych kolorów. Jodłowych zielonych gałązek, ciepłej czerwieni, brokatu...



To wszystko znalazło się na mojej kartce :) 

Nawet kolekcja Tutti Frutti się tu wkradła - żółty papier w szlaczki od razu skojarzył mi się z jodełkami, więc po popsikaniu mgiełką, papier wykorzystałam na gałązki :)


Tło wykonałam z Craftowego Marzenia oraz kolekcji Na Ludowo.




A jak to jest u Was? Zaczęliście już robić kartki świąteczne czy jeszcze nie?

Pozdrawiam,
Agnieszka (Malowany Imbryczek)



1 komentarz:

  1. Oj szybka jesteś! Ja jeszcze nie myślałam o kartkach z tej okazji. Pewnie zacznę w drugiej połowie października - czyli jak zawsze.

    Kartka klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)