czwartek, 18 czerwca 2015

Notes drugi - męski

W zeszły tygodniu (klik) pokazałam Wam mój pierwszy notes. Wciągnęło mnie, spodobało mi się, i dziś przychodzę z kolejnym, totalnie innym notesem.
Po pierwsze ten dzisiejszy jest dla faceta, po drugie jest dużo bardziej 'mediowy' w porównaniu do tego pierwszego (może nawet trochę vintage'owy...?), i po trzecie - format notesu jest większy.

Wykorzystałam dwie kolekcje - deseczkowe strony Góralskiej Melodii oraz beż Craftowego Marzenia. Do tego dużo farb akrylowych, dużo medium strukturalnego, inka gold, trochę mgiełek, trochę mikrokulek oraz dwa kaboszony. Dodałam też kilka naturalnych materiałów - guzik drewniany i metalowy, sznurek naturalny, gazę, piórka. W centrum kompozycji umieściłam zegar - przyszły właściciel notesu lubi zegary... :)










Na koniec informacyjnie - przypominam i zachęcam do odwiedzenia sklepu Bee Scrap, gdzie od kilku dni możecie skorzystać z letniej wyprzedaży i nabyć pszczółkowe papiery w baaardzo atrakcyjnych cenach :)


Wietrzenie 01

POLECAM!!
Pozdrawiam!

Do ozdobienia notesu użyłam:

Góralska Melodia 02  Góralska Melodia 01  Craftowe Marzenie 03

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)