wtorek, 17 marca 2015

Pszczółka numer dwa wita Was serdecznie.

Witajcie Kochani.

Dziś wtorkowa Pszczółka  - Magdalena



Witajcie. Mam na imię Magdalena. W wirtualnym świecie używam nicka Nolanna. 
Przygodę z rękodziełem zaczęłam jakieś 7-8 lat temu. Początkowo fascynował mnie decoupage. W międzyczasie eksperymentowałam z quillingiem i robieniem biżuterii. Podczas ciąży, zainteresowałam się scrapbookingiem, chyba tylko po to, by wciągnąć się w świat mix media. Obecnie właśnie ta forma sztuki gości na moim craftowym stole najczęściej. Mojej twórczości nie jestem w stanie jednoznacznie przyporządkować do jednej dziedziny. Staram się tworzyć niepowtarzalne prace, eksperymentować z formą i mediami, a także wciąż się uczyć i rozwijać. Tworzę w technice decoupagu, często połączonego ze scrapbookingiem, kartki, LO`sy, art journale, blejtramy. Próbuję sił w albumach i exploding boxach. Uwielbiam pracować mgiełkami, tuszami, stemplami i szablonami. Eksperymentuję z akwarelami, także tymi w ołówku, pastelami, tuszami wodnymi i kreślarskimi.

Prowadzę bloga madebynolanna.blogspot.com , a także fanpage na Facebooku, Pinterest, Instagram. Jakiś czas temu goszczę także na You Tube, gdzie będę zamieszczać dla Was tutoriale. Wszystkie odnośniki znajdziecie na blogu.

Będziemy spotykać się co wtorek i mam nadzieję, że znajdziecie u mnie garść, przede wszystkim, mix mediowych inspiracji. 
Pszczółkowy DT jest niesamowity i z całą pewnością czeka Was prawdziwa uczta dla oczu.




Na powitanie, zrobiłam dla Was LO`sa [Bee Free]


W pracy wykorzystałam najnowszą, świetną kolekcję "Góralska Melodia". Bo pszczółki to nie tylko żółty kolor. To także drewno, kwiaty i barwy wiosennej łąki.










Po więcej szczegółów technicznych zapraszam na mojego bloga. Czekam z niecierpliwością, by Was poznać. 
Do zobaczenia za tydzień!



Wykorzystałam z Bee Scrap 

 Góralska Melodia 01   Góralska Melodia 02     Góralska Melodia 04




5 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)