poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Słodka Babeczka // Sweet "cupbabe"

Witajcie! Hello!

Widzieliście naszą nową Pszczołę? Ogromnie się cieszę, że kolejna zdolna osoba wzbogaci nasz wesoły Ul ;) Czekam niecierpliwie na więcej inspiracji :D
Uznałam, że ostatnio było u nas mocno pastelowo i delikatnie. Dziś więc postanowiłam pokazać słodką babeczkę mocno energetyczną :) Dobrze się składa, że akurat jest poniedziałek. Od razu człowiek nabiera energii na początek tygodnia! Do jej zrobienia wykorzystałam soczyste papiery z kolekcji Tuttti Frutti i deseczki Góralskiej Melodii. Brakujący soczysty pomarańcz zrobiłam tuszując żółte cytrynki pomarańczowym distressem :) Żółty arkusz już nie raz tak "farbowałam", bo świetnie się do tego nadaje :) Karteczka urodzinowa dla babeczki, co lubi...babeczki ;) Sama słodycz, ot co! ;)

Have you seen our new Bee? I am so happy to meet new super talented girl in our hive. I'm looking forward to see some more of her inspirations! 
I thought that recently it was very soft and delicate around here in our hive. So I decided to make something sweet yet energetic for a good start of the week :) One may grasp the energy from all the super intense colours from the very Monday! To make this card I used mostly Tutti Frutti papers and the board design from Hinglander Melody. I missed the orange colour so I covered the juicy lemon paper with orange distress ink. It wasn't the first time I did that and the yellon sheet works really great for such purpose as well. Of course, I had to colour some of my favourite stamp and here it is. My sweet cupcake b-day card for a cupbabe ;) Isn't that delicious? ;)


[EDIT] Postanowiłam pokazać zdjęcia w dziennej odsłonie, bo wyjątkowo nie spodobały mi się te nocne klimaty ;)
I decided to update photos with daily colous, since the evening ones really wasn't adequate ;)

  



Papiery, których użyłam:
I used:

    

Widzieliście już?

Skrapowisko

Warto zapamiętać, to już całkiem niedługo! :D

Miłego poniedziałku!



2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)