sobota, 1 października 2016

Zakochana w beżu

Hej!
Czasem bywa tak, że kiedy mamy coś nowego to chcemy to natychmiast użyć a czasem jest tak, że coś czeka na swój lepszy czas.
 Wczoraj nasza pszczółkowa królowa Kasia zrobiła nam niespodzianki.
 Przyszły piękne nowiutkie pachnące papierki!
ten ich zapach, te kolory, ta grubość!
Ja się zakochałam!
No i musiałam szybko, niemalże natychmiast pociąć!
Papier który użyłam należy do naszej zimowej kolekcji ale jak dla mnie to on jest idealny na cały rok!
 To jest beż którego ja długo szukałam.






Dziś nie podlinkuję Wam żadnych produktów ale zapraszam Was na nasze stoisko Bee Scrap  na Craft Party w Poznaniu gdzie będzie można kupić nasze piękne nowe papiery i nie tylko! 
Oczywiście tradycyjnie na naszym stoisku znajdziecie
 pyszne, ciągnące świeżutkie Krówki z Milanówka! 
A po weekendzie zapraszam na nasze sklepowe półki, gdzie pojawią się nowości.

Wypatrujcie ich koniecznie!


Pozdrawiam Serdecznie
Magda


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)