środa, 7 września 2016

Fiolety na urodziny // Purples for birthday

Witajcie // Hello
Dzisiaj mam dla Was kartkę nietypową. Oczywiście nietypową jak dla mnie bo z kwiatami i w fioletach, za którymi nie przepadam. Ale podoba mi się :) Papier z kolekcji In the Background spisał się perfekcyjnie :) Uwielbiam ją tak samo jak Kolory Róży. Pasuje do wszystkiegi i nigdy mi się nie znudzi :)

Today I have for you unusual card. Unusual for me of course because of flowers and violets which I don't like. But I like this card :) Paper from In the Background collection did well :)
I love it as much as the Shades of Rose collection. Suitable for everything and never get bored :)




Pracę wykonałam z użyciem:
Work done with:

In the Background zestaw - Bee Scrap

Miłego dnia :) 
Have a nice day :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)