środa, 4 maja 2016

scrap podróżniczy / traveler layout!


Hej! 
Hello! 

Majówka być może nie zachęca pogodą, ale ja postanowiłam być wierna wiośnie :) 
Long weekend maybe isn't really great because of weather but I decided to be in the spring mood :) 

Zrobiłam więc scrapa, po raz kolejny głównie na owocowych i dziecięcych papierach, tym razem w klimacie podróżniczym :) 
I made a layout with Tutti Frutti and Happy Stomping collections. This time is layout about traveling :) 



Detale: 
Details: 






Mam nadzieję, że  podoba Wam się moja propozycja oscrapowania wakacji na tak letnich papierach :) 
I hope that you like this option - scrapping your vacation tour on that kind of summer papers :) 

W pracy użyłam: 
In my layout I use: 

160124_BS_okl zwykla MIN.jpg      okladka.jpg     

Pozdrawiam serdecznie! 
Have a great day! 

SAJCIA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)