wtorek, 26 maja 2015

Energiczne Tutti Frutti na karteczce

Cześć i czołem Kochani!

Wreszcie wracam do świata żywych. Jakieś paskudne bakcyle zaatakowały mnie i moją szarą masę. Nie widziałam, nie słyszałam i tworzyć nie miałam siły. Na szczęście Szefowa znalazła na to radę i zaaplikowała mi koktajl ze świeżych owocków! Od razu poczułam się lepiej i dostałam +1000 punktów do kreatywności.

Bo czy można się oprzeć soczystemu arbuzowi, orzeźwiającej cytrynie i nieprzewidywalnemu kiwi?

Oczywiście, że nie. I dlatego wyczarowałam dla Was kartkę, w soczystych kolorach. Taką letnią- jak lemoniada.
 Dziś dominują barwy żółci i delikatnej cytrynowej zieleni. Nawet gnieciuszki mojego autorstwa, postanowiłam pokolorować na żółto.
A kartka powędruje do autora jednej z prac, w naszej Blog Hopowej zabawie. Link do aktualnych wyzwań znajdziecie w pasku bocznym.


A oto karteczka.






















    

pasek 01 Tutti Frutti                               pasek 02 Tutti Frutti





Po szczegóły techniczne zapraszam jak zawsze na mój blog


Pozdrawiam owocowo



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)