czwartek, 21 lipca 2016

Przedsprzedaż w Bee Scrap

Witajcie, dziś chciałam Wam ogłosić dobrą nowinę. :)
Otóż, od jutra rusza w sklepie Bee Scrap pierwsza przedsprzedaż!
Na początek proponujemy Wam kilkadziesiąt nowych, nigdzie jeszcze niedostępnych wzorów wykrojników brytyjskiej firmy Sweet Dixie. Produkty tej marki cechuje świetna jakość w stosunku do ceny oraz oryginalne wzornictwo. Są to bardzo ciekawe produkty, na które moim zdaniem naprawdę warto zwrócić uwagę.

Jutro w sklepie pojawi się kategoria PRZEDSPRZEDAŻ, w której umieszczone będą wszystkie wykrojniki dostępne na zamówienie. A już teraz uchylam rąbka tajemnicy i pokazuję wybrane wzory. :)

Kształty - w zestawach znajduje się po 5 wykrojników, a każdy zestaw będzie kosztował 29 zł. Takie wykrojniki mają niezwykle szerokie zastosowanie i pozwalają szybko i wygodnie wyciąć idealny kształt kół, kwadratów, serc i innych figur. Według mnie absolutnie niezbędna pozycja w każdej pracowni, oczywiście dla osób, które lubią sobie usprawniać pracę i proces tworzenia. :)


Pozostałe wykrojniki to najróżniejsze wzory, wszystkie delikatne, ażurowe, często z kwiatowym motywem. Wiele z nich to unikaty, dla których trudno byłoby znaleźć zamienniki. Tu prezentuję Wam kilka wybranych wzorów - jutro w sklepie znajdziecie ich więcej. Ich ceny wahają się od 19 do 41 zł.



Ciekawa jestem, czy któryś wzór wpadł Wam w oko. Ja oczywiście mam już swoich faworytów i niecierpliwie czekam, aż trafią w moje ręce. 
A może macie już jakieś doświadczenia z wykrojnikami Sweet Dixie? Koniecznie napiszcie w komentarzach.

Akcja przedsprzedażowa rozpocznie się jutro. Na tę chwilę żaden z wykrojników nie jest dostępny w regularnej sprzedaży. Ale już teraz możecie zapoznać się z zasadami naszej przedsprzedaży w zakładce PRZEDSPRZEDAŻ
Zapraszamy do skorzystania z oferty oraz do kontaktu, jeśli macie jakieś pytania lub sugestie. :)

Pamiętajcie też, że jeszcze tylko dzisiaj możecie kupić papiery Bee Scrap oraz wszystkie produkty marki Sweet Dixie z aż 20% rabatem!


Życzę Wam miłego dnia!


2 komentarze:

  1. ja posiadam już kilka wykrojników Sweet Dixie w swojej kolekcji i przyznaję że niczego im nie brakuje, a ceny naprawdę dostępne. Prawda taka,że swoją przygodę z tymi wykrojnikami rozpoczęłam właśnie w sklepiku Bee Scrap :)
    Nowe wzory wyglądają baaardzo ciekawie, a zwłaszcza kwadratowa serwetka czy nazwijmy go zawijasek z gwiazdkami :) chętnie zajrzę do przedsprzedazy ;)
    miłego dnia !!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, skorzystałam z dotychczasowej oferty :) ten kwadratowy ażurowy wykrojnik mam już od dawna, a brakowało mi tego drugiego, okrągłego serwetkowego :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)