piątek, 17 czerwca 2016

Malwy // Mallows

Witajcie Kochani!
Za oknem lato i u mnie na pracach lato!
Przygotowałam komplet z okazji ślubu- skrzyneczka na wino z kartką.
Oczywiście nie mogłam się oprzeć naszym pięknym malwom!
Papiery są boskie! I nie mowię Wam tego tylko dlatego, że jestem w DT Bee Scrap...
Zakochałam się w tych papierach od pierwszego wejrzenia !
Grube, matowe w cudne wzory.... cóż chcieć więcej?!


Hello dears!
Here comes the summer behind the window and here.It comes at my artworks. I made a wedding set- A box fora bottle of wine and a card.
Of course I couldn't resist those beatifoul mallows!
The papers are georgus! And I'm not saying that because I'm in Bee Scrap DT- really fell in love with them straight ahead just when I saw them!
They're thick, matte, with amazing patterns... What would I want more?








W pracy użyłam:







A czy pamiętacie o naszym konkursie na recenzję ?
Jesteśmy bardzo ciekawi waszych opinii na temat naszych premierowych kolekcji.
A co najważniejsze!
  Najciekawsza recenzja wygrywa meeega pake ze scrapowymi przydasiami, wartości 300 zł! 
Takiej okazji nie można przepuścić! 

Zapraszamy!


Uściski! 
Hugs!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)