środa, 27 kwietnia 2016

Liski Dwa // Two foxy foxies :)

Witajcie! Hello!

Chciałam Wam dziś pokazać kartkę ślubną lekko inną ;) 
Chciałam Wam pokazać, jakie super ekstra stemple ma Bee Scrap na swoich półkach (KLIK)
No i chciałam pokazać, że wcale nie trzeba kolorować :D

Uwielbiam stempelki z liskami, są absolutnie genialne i przesłodkie. Te dwa wręcz proszą się, by być zawsze na kartkach ślubnych :D Róże z kolei świetnie wpasują się do różanej kolekcji.

Obecnie do 29 kwietnia Bee Scrap ma genialną promocję, podczas której możecie kupić trzy zestawy stempli i dostaniecie bloczek papierów Kolory Róży. Moim zdaniem to świetna okazja, by obejrzeć stemplowe półki, bo nie widziałam niektórych stempli nigdzie indziej :)

 Today I really wanted to show you  my wedding card, slightly different from others :)
I wanted to focus your attention also on great stamps which Bee Scrap offers (CLICK). And just to show you that you don't need to colour your stamps ;)

The foxy stamps are just brilliant and so adorable that I cannot turn my eyes off them. The two ones with the shining noses are just perfect for all wedding projects I can imagine. And the roses match perfectly wih the paper set :)
Bee Scrap offers you great promotion when you buy 3 stamp sets, you'll get the Shades of Rose paper block. Only till April 29th. So look closely to all the stamps, definately there's something quite unique. 







Rozdajemy papiery

Wykorzystałam:

    


Bawcie się dobrze ze swoimi stemplami ;)
Have fun with all your stamps! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)