piątek, 22 lipca 2016

Rodzinna ramka / Family photo frame

Witajcie Kochani!
Hi!

Uwielbiam  zdjęcia, a ostatnio zakochałam się  również 
w nieszablonowych ramkach  na nie.
Postanowiłam wykonać jedną specjalnie dla naszego
 jedynego mężczyzny w domu.  

I love takeing pictures, so that I recently fell in love with the
 unconventional frames for my photos.

I decided to make one specifically for our only man in the house.



Teraz będzie miał nas również na biurku w pracy. 

Now we will also be on the desk at his work.


Stempel z napisem "szczęście" poprawiłam ręcznie markerem do embossingu, posypałam pudrem holograficznym i roztopiłam nagrzewnicą.

A stamp with the word "happiness - szczęście" I`ve corrected manually using  embossing marker, sprinkled with  holographic powder and melted by the heat tool.




Użyłam:
 I used:
  
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)