poniedziałek, 25 lipca 2016

Album

Witajcie! 
Dziś mam dla Was album wielkich rozmiarów! 
31,5cm x 28cm x 8 cm
Oj łatwo nie było zagospodarować taką duża przestrzeń, ale udało się!
Mój album nie ma kart w środku, bo założenie jest takie aby weszła jak największa liczba zdjęć.
A więc na kolorowe kartki będą naklejone zdjęcia i całość będę laminować aby się zdjęcia nie  niszczyły. 
Idealny na wspomnienia z wakacji :)

Hello!
Today I'm comming with quite a huge album! 31,5cm x 28cm x 8 cm
Oh, it wasn't too easy to design sch big space but I managed!
My album has no cards inside becouse the plan is to fit as many photos as possible inside.
So there will be pictures stiched to the colourful pages and then everything will be laminated- tokeep the pictures safe and clean.
 This album is just perfect for the holiday pictures.


środek delikatnie ozdobiłam papierami i potuszowałam Distressami




w pracy użyłam:









Pozdrawiam Serdecznie
Magda

2 komentarze:

  1. Ten blog z pewnością przypadł mi do gustu. Trzeba mieć pokłady wiedzy, żeby móc napisać taki artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)