poniedziałek, 23 maja 2016

Notatnik // Notebook

 Witajcie
Hello!


Lubicie notatniki? Ja jeszcze się z nimi nie zaprzyjaźniłam.
 Zawsze muszę mieć jakąś  kartkę pod ręką aby zapisywać pomysły. 
Później szukam tych zapisków po całym domu.   
Dlaczego więc by nie zapisywać ich w jednym konkretnym miejscu?
Chociażby w takim oto notatniku.

Do you like notebooks? I don`t use them. But I always write down my ideas on slips of papers. Then I look for those notes all over the house.
So why not to store them in one dedicated place?
Like in this notebook.



Stworzyłam go na bazie zwykłego zeszytu zakupionego w sklepie.
 Rozłożyłam go na czynniki pierwsze i stworzyłam po swojemu. 


I made it on the basis of a regular notebook from the store. I spread it into pieces and remade it in my own way.



Rysunek na okładce namalowałam sama na bazie papieru z kolekcji Tupot Bosych stóp.  Lekko go zmediowałam używając czarnych kropelek w płynie, rozwodnionych mgiełek, białej farby akrylowej oraz embossingu na ciepło. 


I used paper from Happy Stomping collection and I drew picture on the cover. Next, I used  MIXED MEDIA tehnique: mists, white acrylic paint and heat  emboss.





Całość postemplowałam różnymi stemplami z przodu, w środku oraz na tyle. 

I used various stamps in the front, middle and on the back.



Sieć łapacza snów  oraz pióra wyróżniłam dodatkowo embossingiem na ciepło używając holograficznego oraz białego pudru

additionally highlited the dreamcather's network anfeathers with heat emboss using white and holographic powder. 


Jeśli jesteście ciekawi jak bez użycia bindownicy stworzyć sobie taką bazę pod własny notatnik już dziś zapraszam Was na mój kurs w czerwcu.


If you are interested how to create a base for such notebook without using binding machine I invite You to my tutorial in June.


Użyłam 
I used:

 




2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)