wtorek, 8 września 2015

Przyłapana w Ulu Craft Meg

Witajcie.

Jak już zdążyliście zauważyć, na naszym blogu cyklicznie pojawiają się posty, w których zdolne scraperki prezentują swoją twórczość. Dziś będzie nie inaczej, bo własnoręcznie wykonane dzieła zaprezentuje nam 










Witajcie :) 
Jestem Magda. W blogowym świecie istnieje jako Craft Meg a moje prace można obejrzeć na blogu craftmeg.blogspot.com .

Żona i mama dwóch wspaniałych córek. Wiecznie uśmiechnięta optymistka, szalone ADHD. Kocham kwiaty, przyrodę i spędzanie czasu z moja wspaniałą rodzinką!

Od zawsze przyklejam ,wyklejam i wycinam...W scrapbookingu zakochałam się blisko 3 lata temu. Moje ulubione formy to kartki,albumy boxy. Próbuję swoich sił w mediowaniu, nadaję nowe życie starym zapomnianym przedmiotom. Kocham wyzwania i stawiam sobie coraz wyżej poprzeczkę ;)

Pozdrawiam 

Meg























A z papierów Bee Scrap, Madzia wyczarowała tę piękną karteczkę.






Dziękujemy za wizytę i życzymy kolejnych inspirujących prac.


Jeśli i Ty chcesz wziąć udział w naszej zabawie i dać się złapać na naszym blogu, napisz do nas zgłoszeniowego maila, na adres:




Serdecznie zapraszamy!





DT Bee Scrap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)