czwartek, 20 sierpnia 2015

Kurs video - jak zrobić mix mediowy tag



Cześć!


Zacznę od przeproszenia Was, że nie ma fotek. Niestety kręcenie filmu i jego edycja zajęły mi tyle czasu, że niedoschnięty tag leży odłogiem. Nie mam zwyczaju robić fotek przy kiepskim oświetleniu, więc zapraszam Was na fotoreportaż w piątkowe popołudnie, na mój blog. Będzie można tam obejrzeć nie tylko zdjęcia i film, ale także wziąć udział w zabawie. Ale o tym w piątek.

Dziś natomiast przedstawię Wam film. Pełnometrażowy- jeśli można tak go nazwać. Postanowiłam zrobić tutka z prawdziwego zdarzenia i oglądając film możecie stworzyć tag razem ze mną.

A zaczęło się od tego taga z wróżką. Zrobionego jako inspiracja na nasze sierpniowe wyzwanie.






Spodobał się wielu z Was i prosiłyście o wytyczne co i jak. Dlatego wzięłam do ręki Craftowe Marzenie i do dzieła.





A oto premiera.









Koniecznie dajcie znać czy się podoba i wyraźcie swoją opinię. Czy wolicie takie długie z opisem czy raczej te przyspieszone? Pomoże mi to w ulepszaniu kursików.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)