poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Kolejne maleństwo, czyli mini album

     Witajcie!

     Mój mały bzik scrapowy to albumy, a dokładnie takie w wersji mini. Robię je głównie dla moich dzieci, a teraz pomyślałam w końcu o sobie. Takie maleństwo do torebki, także tej małej...

     To chyba szaleństwo z mojej strony, bo zajmuję się dziećmi non stop i jeszcze robię albumik z naszymi fotkami, który noszę ze sobą!? Moja miłość do nich czasami mnie poraża.







     Albumik zapełniłam już wspólnymi zdjęciami moimi i dzieci. Taki był zamysł, a okazało się, że mam takich mało. Najczęściej robię za fotografa, więc miałam problem, żeby uzbierać 12 sensowych ujęć. Zrobienie samego albumiku to już prosta sprawa, polecam! Craftowe Marzenie nadaje się idealnie do tego typu prac.


Jeśli zajrzycie na mojego bloga to przekonacie się, że nie żartuję z tymi albumami...

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza.

nawiedzonaulala.blogspot.com

Wykorzystałam z Bee Scrap:




1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)