poniedziałek, 23 marca 2015

Wiosna!

     Mamy już wiosnę, nadszedł czas porządków ( u mnie!) i ozdabiania mieszkania przed zbliżającymi się Świętami Wielkiej Nocy. Co roku przybywa jajeczek w ubrankach, którymi obdarowuje mnie zdolna Ciocia Małgosia, drewnianych zajączków na patyczkach, świeczek w kształcie jajek, no i ozdób, które sama robię. W zeszłym roku zrobiłam klatkę na motyle, a w tym roku postanowiłam się zmierzyć z czymś "poważniejszym" - budką dla ptaszków.

     Wielokrotnie oglądałam i podziwiałam różne domki, często w wersji zimowej, ale jakoś się bałam podjąć zadania. Nadszedł jednak "ten dzień" i zabrałam się do pracy.

     Nie szło mi zbyt sprawnie, bo najpierw źle wymierzyłam boki domku, a potem źle skleiłam i musiałam robić od nowa. A najgorsze, że długo całość schła, bo użyłam Magica, zamiast kleju na gorąco...

    Ozdabianie to już sama przyjemność. Na ściany wykorzystałam papier z ulubionego zestawu Góralska Melodia, a dodatki to gotowe kwiatki i wycinane listki. Do tego trochę koronki, sznurka, krepy, jajek i gotowe!






 


     Jestem ciekawa czy Wy też ozdabiacie mieszkania na wiosnę? Macie swoje ulubione ozdoby? Coś co chcecie zrobić, ale nie możecie się za to zabrać? Podzielcie się w komentarzu.

Życzę wszystkim ciepłej, słonecznej i radosnej wiosny!

Wykorzystałam z Bee Scrap:



7 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)