środa, 11 marca 2015

Pszczółkowy Zespół Projektowy

Witajcie, wiemy, że wiele osób z niecierpliwością czeka na poznanie naszej Pszczółkowej Załogi. Oto pięć niezwykle utalentowanych dziewczyn, które już od przyszłego tygodnia zasypią Was fantastycznymi inspiracjami. Każda Projektantka będzie miała "swój" stały dzień tygodnia, w który będzie się z Wami spotykać. 



Ula - poniedziałek


Jestem Ula, razem z mężem, synami: Jasiem i Piotrusiem oraz kotem Tobim mieszkam w Poznaniu.
Scrapbooking skradł mi serce, gdy ponad 4 lata temu postanowiłam wysłać własnoręcznie robione kartki na Boże Narodzenie. Robię kartki, albumy, notesy, jakieś ramki, czasami inne drobiazgi typu zakładki do książek. Nie mam ulubionej techniki, tworzę głównie na swoje potrzeby, ewentualnie rodziny i znajomych. Mój mąż dzielnie znosi mojego bzika, na szczęście łączy nas miłość do książek i filmów, o czym także piszę na swoim blogu. Zapraszam serdecznie i czekam z niecierpliwością, aby Was poznać.



Magda - wtorek


Mam na imię Magda, w wirtualnym świecie znana jako Nolanna.
Obecnie piastuję zaszczytną rolę żony i mamy. W wolnych chwilach pracuję zawodowo i craftuję. Już w podstawówce było malowanie, rysowanie, ZPT i kółko plastyczne.
Swoją przygodę z rękodziełem szeroko pojętym, zaczęłam blisko osiem lat temu i od tego czasu zmieniam tylko formę wyrazu artystycznego. Wierna decoupagowi, próbowałam sił w quillingu i biżuterii. Jednak to scrapbooking i mix media zawładnęły mną całkowicie. Moje prace są nieszablonowe i często kompletnie "inne". Kocham pracę z papierem, mediami, maskami, stempelkami. Tworzę przede wszystkim LO`sy, art journale, blejtramy. Lubię też łączyć wszystkie znane mi techniki, w kartkach, albumach, szkatułkach czy blejtramach. Im większy bałagan, tym lepiej. Będziecie mieli problem, żeby znaleźć u mnie dużo linii prostych.
Z przyjemnością podzielę się swoją wiedzą i podyskutuję z wami przy filiżance kawy. A może umówimy się na wirtualne scrapowanie?
Znajdziecie mnie tu: blog, facebook, instagram, pinterest




Paulina - środa


Nazywam się Paulina, w świecie blogowym funkcjonuję jako scraPina. Jestem świeżo upieczoną żoną, która każdą wolną chwilę poświęca miłości do papierów. Scrapbooking jest jak na razie moją jedyną rękodzielniczą miłością, która trwa już ponad dwa lata. Wszystko zaczęło się od plannera ślubnego, chciałam, aby moje zapiski miały ładną oprawę, a potem podjęłam się zrobienia papierowej oprawy własnego ślubu. Tworzę głównie kartki, exploding boxy, albumy, księgi gości, zaproszenia, notesy, zakładki i wszystko, co przyniesie wyobraźnia. Uwielbiam swoją pracą dawać ludziom szczęście, a najwspanialszą nagrodą jest uśmiech na twarzy osoby obdarowanej. Prywatnie jestem pracującą żoną, studentką kosmetologii i scraperką z zamiłowania. Zwariowana blondyna, która stara się zarażać optymizmem wszystkich wkoło :)
Zapraszam na mój blog i stronę na facebooku.




Karolina - czwartek


Hej Hej :) tutaj Karolina, Karolina_Wycina :)
Moja przygoda ze scrapbookingiem i kartkowa miłość, rozpoczęły się jakieś dwa lata temu.
Pomimo, że zawsze lubiłam coś robić i przy czymś dłubać, to nigdy, przenigdy nie przypuszczałam, że aż tak wciągnie mnie papier, nożyczki i klej... do tego stopnia, że gdy przez kilka dni nie stworzę czegoś to popadam w depresje... Moi najbliżsi twierdzą, że wolą gdy jestem niewyspana z powodu kartkowania - wtedy da się ze mną żyć i koegzystować:)
Co do techniki, to nie mam jakieś swojej ulubionej i takiej, która króluje w moich pracach, głównie są to kartki. Tworzę i kleję to co czuję i jak czuję - lubię prace delikatne i potargane, ale również te kolorowe i pełne energii. No i prawie każda z moich prac ma jakąś historię (co myślę dobrze widać na blogu) - lubię nie tylko pooglądać ale także poczytać :)
Mieszkam w Rzeszowie, pracuję w handlu, mam bzika na punkcie koloru zielonego, uwielbiam: pistacje i wszelakie orzechy, książki Stefana Dardy i filmy, które najczęściej oglądam z moim chłopakiem, oraz prowadzę blogna który serdecznie zapraszam!

Udział w projekcie Bee Scrap to moje pierwsze tego typu doświadczenie, ale już teraz - na samympoczątku - wiem, że będzie fantastycznie! 



Agnieszka - piątek


Z tej strony Malowany Imbryczek :) Albo po prostu Agnieszka :)
Bloga założyłam w 2009 roku i to jest mniej więcej ten czas, kiedy zaczęłam bardziej interesować się scrapbookingiem, choć ogólnie pojęte rękodzieło tkwi we mnie od zawsze.
Obecnie głównie skupiam się na tworzeniu kartek, boxów, albumów, czasem innych form z użyciem papieru. Wydałam też prywatnie kolekcję papierów Royal Memories. 
Lubię różne style, choć nie mogę zaprzeczyć, że bardziej lubię jak na kartce się dzieje - lubię wiele ozdób, wystających elementów, a moje kartki zawsze pachną. Serdecznie zapraszam w odwiedziny na mojego bloga lub fanpage na Facebooku.



Witamy serdecznie na pokładzie, Dziewczyny!
A już w poniedziałek zapraszamy po garść inspiracji z użyciem papierów Bee Scrap.






2 komentarze:

  1. Fajna ekipa! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że fajna! ;) Również serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy jak najczęściej. :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)